2011/03/02

Querido tío Pepe

Quintela 4 de febreiro


Querido Pepe:

Nos vas poder ler esta carta, pero sei que mes estás escoitando.

Cando era pequena, ti fixéchesme un berce para as miñas bonecas. Querías que tivese un recordo teu, agora eu regáloche esta carta porque sigo lembrándome de ti.

Lémbrome cando ía a túa casa que sempre estabas a ler un libro ou vendo a televisión. Cando ti viñas á miña a tomar café dábame moita ledicia verte. Tamén me lembro cando chegabas do mar cargado de peixes; repartías con toda a familia. Ti sempre preocupácheste de nós, eras meu tío pero chamábate “Abelo Pepe”.

Cando te fuches, eu era pequena pero non puiden dicirche o que sentía por ti, por iso hoxe dedícoche esta carta porque nunca te vou esquecer.

Sempre te vou levar no meu corazón; quero que saibas que te quero moito tío Pepe.

Con amor para unha persoa moi especial.



Leticia

No hay comentarios:

Publicar un comentario

CEIP Quintela de Moaña (Galicia)
As ilustración e imaxes que publicamos neste blog teñen un uso educativo. Si están suxeitas a dereitos de autor/a, facédenolo saber, para poder retiralas axiña.Grazas