2009/04/04

Anuncios por palabras

ANUNCIO APARECIDO NO XORNAL:
Precísanse comerciais .Dominio do inglés.
Non necesaria experiencia. Condicións a convir.
Tel. 999445566
Quedara co meu próximo empregado no paseo do parque, el chegaba tarde, xa me dixera que podia pasar, de repente, escoitei un sonido metálico…

-Bonjour, hello, conichi wa, boas.
-Ah! Pero se vostede é un robot- dixen eu, sobresaltado.
-C3PO para ser exactos- repondeu
-C3PO!? O de STAR WARS?- preguntei
-Si, o mesmo, en metal e cables- respondeu
-Pero vostede sabe inglés?

-Inglés, francés, chino, alemán, portugués, vasco, castelán, galego, italiano, ruso…
-Si si si, con que fale galego e inglés xa basta, pero…- quedei un momento a pensar, e dixen-Tamén podemos comerciar cos Italianos, que pagan moito, e cos Rusos, que a súa moeda vale mais ca nosa… ¡Contratado!

E a partir de alí, eu pasei de ser un xefe do montón a un xefe multimillonario, e C3PO pasou de ser un actor do tres ao cuarto a un robot comerciante multimillonario. Por certo, a miña empresa pasou de ser Comercios Lois a
Lois & C3PO.


Lois -6º curso

No hay comentarios:

Publicar un comentario

CEIP Quintela de Moaña (Galicia)
As ilustración e imaxes que publicamos neste blog teñen un uso educativo. Si están suxeitas a dereitos de autor/a, facédenolo saber, para poder retiralas axiña.Grazas