2010/03/06

Querida nai


Querida nai:
Escríboche para dicirche o moitísimo que te quero.
Aínda que algunhas veces berramos e discutimos, reconciliámonos sempre.
Cando eu estou triste ou preocupada por algo que sucedeu sempre podo contar contigo. O máis importante é que me dás cariño e amor.
Recoñezo que ás veces contesto mal ou me porto de maneira incorrecta. A pesares de todo iso, quérote moito. Moitas veces axúdasme e dásme consellos.
Apréciote moito porque fas moitas cousas por min. Por exemplo: cando estou aburrida e triste, aínda que non che apeteza, lévasme ao cine cunha amiga, mércasme un xeado, ..., e só para que eu sexa feliz.
Eres a nai mais marabillosa, boa, cariñosa, amable, paciente...En resumo: es a persoa que máis me comprende e a máis especial do universo!
Ademais dunha nai tamén es moi boa amiga. Sen ti non podería vivir. Outra razón pola que te quero é que tes o corazón tan grande que non che cabe no peito.
Sabes: se algún día chego a ser nai quero ser coma ti. Mamá, nunca deixarei de quererte.
Bicos dunha filla que te quere moito.

Carmen 6º curso.

Carta premiada no I concurso de cartas de amor de Quintela

No hay comentarios:

Publicar un comentario

CEIP Quintela de Moaña (Galicia)
As ilustración e imaxes que publicamos neste blog teñen un uso educativo. Si están suxeitas a dereitos de autor/a, facédenolo saber, para poder retiralas axiña.Grazas