2011/03/02

Queridos pais

Quintela 4 de febreiro


Queridos pais:

Grazas a vos estou aquí.Grazas ao voso amor eu e mailo meu irmán nacemos. Vos querédenos, mimádenos, e cando estamos maliños coidades de nos, alimentádesnos e procurades todo o mellor para nós.

O que máis me gusta é que xoguedes con nós. O que máis triste me pon é que meu pai non pode estar sempre na casa xa que traballa no mar e bota uns meses fora da casa.

Botámolo moito de menos. O bo é que podemos falar a miúdo con el. Miña nai cóntanos moitas historias que lle pasaron no mar. Tamén miramos as súas fotos. Cando meu pai está na casa lévanos ao cole, fainos a comida (que está riquísima )e polas noites lenos un conto.

Vós sodes os mellores pais do mundo.

Nicole

No hay comentarios:

Publicar un comentario

CEIP Quintela de Moaña (Galicia)
As ilustración e imaxes que publicamos neste blog teñen un uso educativo. Si están suxeitas a dereitos de autor/a, facédenolo saber, para poder retiralas axiña.Grazas